STRONG WITH NANA SALITREENIT!

STRONG WITH NANA BASE KUNTOSALIVALMENNUS

LOPETA HAAHUILU JA SAAVUTA ISOJA TULOKSIA FIKSULLA TEKEMISELLÄ!

Luulitko, että sinun täytyy käydä salilla 5 kertaa viikossa saavuttaaksesi näkyviä tuloksia? -> Ei tarvitse, jo 2-3 kertaa riittää!

Haluaisitko muokata kehostasi kiinteämmän, muodokkaamman ja sporttisemman? -> Olet oikeassa paikassa!

Kaipaatko tehokasta kuntosaliohjelmaa, joka vahvistaa sinua, ei hajota sinua? -> Täältä pesee, nimittäin sinun ei tarvitse olla puolikuollut treenin jälkeen saavuttaaksesi haluamasi tulokset!

STRONG WITH NANA BASE KUNTOSALIVALMENNUS

2-3 KERTAA VIIKOSSA RIITTÄÄ!

STRONG with Nana Base varmistaa, että harjoittelet oikein ja laadukkaasti, tinkimättä kuitenkaan tuloksista. Fiksusti suunnitellulla kokonaisuudella saat treenituloksia vähemmällä tekemisellä, eikä sinun tarvitse muuttaa kuntosalille asumaan. Laatu korvaa määrän!

Treeniohjelmat ovat suunniteltu sinulle, joka haluat tuloksia ja lisää tasapainoa ja voimaa kehoosi. Vahvistut viikko viikolta samalla kun kehonkoostumuksesi muuttuu ja kroppa kiinteytyy. 8 viikon jakso sisältää 2 erilaista ohjelmakokonaisuutta ja treenit vaihtuvat puolessa välissä. Lisäksi saat lisäharjoituksia lihasten aktivointiin, jotka osuvat juuri sinne minne pitää! Pidät kehityksen käynnissä vaihtuvilla liikkeillä ja kasvavilla treenitehoilla. Valmennus kulkee kätevästi applikaationa mobiilissa minne tahansa menetkin!

TUNNISTATKO ITSESI TÄLTÄ LISTALTA?

  • Et halua ravata 5 kertaa salilla viikossa saadaksesi näkyviä tuloksia
  • Et oikein tiedä mitä salilla kannattaa tehdä, tai mikä ohjelma toimisi sinulle
  • Kaipaat saliharjoitteluusi uutta motivaatiota ja inspiraatiota, kannustavan valmentajan ohjauksessa
  • Olet huomannut, että kehosi ei ole tasapainossa, ja toinen puoli on vahvempi kuin toinen
  • Olet etsinyt kuumeisesti toimivia ohjeita pakaralihasten aktivointiin, sillä ne tuntuvat olevan syvässä unessa
  • Haluat treenata monipuolisesti ja fiksusti 2-4 kertaa viikossa
  • Haluat treenata oikein vapailla painoilla, et vain laitteilla
  • Kaipaat kehonkoostumuksen muokkaamista, naisellisia muotoja, kiinteytymistä ja hyvää oloa, ja erityisesti lisää hyvää fiilistä ja itsevarmuutta arkeen
  • Haluat selkeät ohjeet ruokailuun, joista voit valita ylläpito-ohjeet tai ohjeet rasvanpolttoon oman painoluokan mukaan (valittavana joko malttimiinus tai teho)
  • Kaipaat arkeesi herkullisia mutta terveellisiä reseptejä, joissa on ilmoitettu kalorimäärät ja makrot

Jos tunnistat itsesi edes yhdestä kohdasta, saat tuloksia ja muutoksia oloosi ja kehonkoostumukseesi tällä 8 viikon STRONG with Nana valmennuksella.

Oli tavoitteesi sitten kiinteämpi kroppa, vahvempi ja toimintakykyisempi keho, keveämpi olotila tai energisempi arki, tällä valmennuskokonaisuudella onnistut! 

Voit aloittaa valmennuksen joka maanantai (jos ostat valmennuksen keskiviikkona, materiaalit avautuvat sinulle seuraavana maanantaina). 

LUNASTA PAIKKASI NYT!

Valmennuksen materiaalit jäävät käyttöösi valmennuksen päätyttyä joten pystyt hyvin jatkamaan treenejä vaikka väliviikkoja tulisikin. 

“Paino on pudonnut yhteensä 6 kg, joka ikinen viikko oon tehnyt kaksi salitreeniä, nyt valmennuksen mukaisesti parin viikon ajan kolme. Oon painanut todella täysiä ja voimat on kasvaneet ihan käsittämättömän paljon. En oo ikinä elämässäni jaksanut punnertaa ”oikeaa” punnerrusta. Nyt jaksan, ihan alas ja sieltä ylös, jalat suorana!! Ja juoksin viime viikolla jo nelosen!”

Tämän ohjelman avulla kehityt, joten ethän enää hukkaa aikaasi turhaan jahkailuun!

LUNASTA PAIKKASI!

RUOKAVALIO

Ravinto-ohjeistukset tukemaan sinun tavoitteitasi!

Valmennuksessa saat monipuoliset ruokavalio-ohjeistukset harjoittelun rinnalle. Voit valita joko "teho" rasvanpolton, malttimiinukset eli maltillisen kiristelyn tai ylläpito-ohjeet, joilla varmistat syöväsi riittävästi.

Valmennuksesta löydät erilliset ohjeet useammalle kalorimäärälle, sillä esimerkiksi 70 kg painava treenaava nainen tarvitsee erilaisen ohjeistuksen kuin 50 kg painava nainen. Voit valita myös rennommat käsimitat oman ruokavalion rakentamiseen.

Valmennuksesta saat ohjeet myös kasvis- ja vegaaniruokavalioon!

AMMATTIVALMENTAJA NANA HEIKKILÄ

MIKSI SINUN KANNATTAA LUOTTAA MINUUN?

Olen Nana Heikkilä, 36-vuotias hyvinvointi- ja liikunta-alan rautainen ammattilainen, ja toimin valmentajanasi ja tukenasi tässä valmennuksessa. Olen aikoinaan itse taistellut eroon kurinalaisesta bikini fitness -maailmasta, jossa treenattiin jopa 11 kertaa viikossa kitukaloreilla ja laskettiin jokainen suupala tarkkaan.

Vuosien työn tuloksena olen löytänyt toimivat tavat treenata järkevämmällä ja pienemmällä treenimäärällä, silti saavuttaen kaivatut tulokset ja muutokset kehossa ja olossa. Nyt haluankin näyttää esimerkkiä ja jakaa tietoa siitä, että vähempikin tekeminen riittää, kun tekeminen on järkevästi suunniteltu ja toteutettu.

Lue lisää minusta ja koulutuksestani etusivulta.

BASE valmennuksessa treenataan salilla 2-3 kertaa viikossa, ja lisäksi saat ohjeistukset mahdollisten puolierojen tasaamiseen ja kehoa huoltavaan harjoitteluun. Ruokavalio auttaa sinua kulkemaan kohti tavoitteitasi.

VALMENNUS SAATAVILLA NYT APPLIKAATIONA, JOKA KULKEE MUKANASI KAIKKIALLE!

8 VIIKON STRONG WITH NANA

MITÄ KAIKKEA SAAT VALMENNUKSESTA?

1Monipuolisen 8 viikon kuntosaliohjelman, joka vaihtuu valmennuksen puolessa välissä (arvo 269 €)
2Opit jokaisen liikkeen oikeaoppisen suoritustavan tekniikkavideoiden avulla, eli sinun ei tarvitse arvuutella miten liike tehdään oikein (arvo 99 €)
3Alkulämmittelyohjeistukset ja liikevideot, joiden avulla parannat liikkuvuuttasi, saat enemmän tehoja irti treenistä sekä teet liikkumisesta turvallisempaa (69 €)
4Selkeät kehonhuolto-ohjeet, joiden avulla voit huoltaa kehoasi treenien ohella sekä lepopäivinä (arvo 39 €)
5Monipuoliset, vahvistavat lisäharjoitteet mm. pakaran, lantion ja olkapäiden vahvistamiseen (arvo 39 €)
6Erilliset pakara-aktivaatioharjoitukset jotka mahdollistavat paremman lihastuntuman saamisen pakaralihaksiin (arvo 29€)
7Harjoitukset mahdollisten puolierojen korjaamiseksi (arvo 29 €)
83 ruokavalio-ohjeistusta (teho/malttimiinus/ylläpito). Ruokavalioissa tarjolla useampi eri kalorimäärä vastaamaan sinun kulutustasi (arvo 229 €)
9Erilliset ravinto-ohjeet rennompaan ruokailuun ilman kaloreiden laskemista tai ruokien punnitsemista (arvo 39 €)
10Reseptipankki, joissa kalorit ja makrot laskettu valmiiksi (arvo 29 €)
11Suljettu FB ryhmä (ei pakollinen, arvo 19 €)
12Applikaatio, josta löydät selkeästi kaiken valmennusmateriaalin, jotka kulkevat mobiilissa mukanasi (arvo 19 €)
13Treenipäiväkirjapohjan (arvo 19 €)
14Ohjeet ruokapäiväkirjan pitämiseen (ei pakollista, arvo 19 €)
15Valmentajan tuen suljetussa FB ryhmässä (arvo 69€)

YKSILÖVALMENNUKSENA MAKSAISIT TÄSTÄ 1015 €...

...MUTTA SINÄ SAAT TÄMÄN PALJON EDULLISEMMIN!

Hyvinvointi ja itsestä huolehtimisen mahdollisuus kuuluu kaikille, joten tästä syystä olen rakentanut tämän kuntosalivalmennus-sovelluksen, joka mahdollistaa yksilövalmennusta vastaavan treenikokonaisuuden tarjoamisen sinulle hyvin huokeaan hintaan, online pohjaisena toteutuksena erillisen puhelinsovelluksen kautta.

Saat erittäin laadukkaat ja ammattitaidolla tehdyt liikevideot ja -ohjeistukset, muuttuvan treenisuunnitelman, sinun kehollesi ja toivomillesi tavoitteille soveltuvat ravinto-ohjeistukset ja paljon muuta alle kahvikupin hinnalla päivässä!

SAAT 2 KUUKAUDEN TREENIKOKONAISUUDEN NYT 99,90€ (49,95€/kk), ei mitään lisäkustannuksia! Valmennusmaksu on mahdollista maksaa myös osamaksuna tai liikuntaedulla.

BONUS!

Nyt saat sovelluksesta myös 2 erilaista kotitreeniä, joita voit tehdä niinä viikkoina kun et ehdi tai pääse salille!

Maksaminen & maksaminen liikuntaedulla

Valmennuksen pystyy maksamaan osamaksulla, luottokortilla tai verkkopankilla.

Maksuvälineenä käyvät myös Smartum liikuntasetelit & -saldo sekä ePassi. Lisätietoa löydät ostosivulta.

STRONG WITH NANA KUNTOSALIVALMENNUS

VALMENNUKSESTA SANOTTUA

ASIAKKAIDEN SUUSTA:

"Mun olo on fyysisesti parempi kuin kertaakaan kymmeneen vuoteen. Oon täynnä energiaa, ja aivan fiiliksissä siitä että oon pystynyt jo tähän, ja näin haluun jatkaa! Eikä tämä tunnu miltään ”kuurilta” vaan ihan mahdolliselta pysyvältä elämäntapamuutokselta. Ruokaa saa välillä syödä ihan tietoisesti aika reilusti jotta päivittäiset kalorit täyttyisi kun valinnat vaan on fiksuja, ja nostin lisäksi kalorimäärää valmennuksen alussa aiemmasta. Nälkä on kovempi kuin aiemmin, mutta aina juuri ennen ruokaa, ei koko ajan.”
"Paino on pudonnut yhteensä 6 kg, joka ikinen viikko oon tehnyt kaksi salitreeniä, nyt valmennuksen mukaisesti parin viikon ajan kolme. Oon painanut todella täysiä ja voimat on kasvaneet ihan käsittämättömän paljon. En oo ikinä elämässäni jaksanut punnertaa ”oikeaa” punnerrusta. Nyt jaksan, ihan alas ja sieltä ylös, jalat suorana!! Ja juoksin viime viikolla jo nelosen!"
”Toispuoleisuus vähentynyt huomattavasti, pakaralihakset löytyneet, painoja saatu nostettua, kaikki treenit saatu hyvin tehtyä, myös kävelyä ja kehonhuoltoa."
”Tsiisus mikä setti! Melkein 600 kaltsua paloi tunnissa tehoillessa!  Ja löysin muuten ihan uusia ulottuvuuksia vatsalihaksista! Ihan mieltsiä! Sanoinko jo, että olen ihan vähän innoissani?!?”
”Vitsit kuinka hieno fiilis on huomata kehitystä itsessään ja tää voiman määrä mitä ihmislapsesta voi löytyä! Huippuu!”
”Hienoa, tää ryhmä motivoi kyllä tosissaan muuttamaan elämäntapoja. Oon kokeillu kaikenlaisia dieettejä ja muita. Nanan ohjeilla uskon että onnistun. Tsemppiä päivään kaikille ryhmäläisille”