PIKKASEN POIS!

Ylipaino on arka asia. Se otetaan hyvin henkilökohtaisesti, ja painoon liittyvät kysymykset, huolet ja turhautumiset voivat pitää sinua öisin hereillä. Olet kenties huolestunut terveydestäsi, hengästymisestäsi portaissa, ja yleisestä vetämättömästä ja tukalasta tunteesta.

Olet ehkä joutunut pettymään jo monta kertaa erilaisten laihdutusyritysten epäonnistuessa. Olet huomannut, että pettymysten sykli on alkanut kalvaa itsetuntoasi, ja elämän ilokin on aika ajoin kateissa?

Lukuisten pieleen menneiden laihdutuskuurien jälkeen jäljelle on saattanut jäädä pelko omasta riittämättömyydestä. Riitänkö sellaisena kuin olen? Rakastetaanko minua juuri sellaisena kuin olen?

EPÄTOIVO AJAA ÄÄRIKEINOIHIN

Kun tällaiset ajatukset valtaavat mielen, voidaan turvautua äärikeinoihin.

Ollaan valmiita tahdonvoimalla noudattamaan tietyn ajan kestävää kitukuuria nälkähuuruissa, hikoillaan tuntitolkulla itku kurkussa ja sätitään itseämme "repsahduksista" ja väliin jääneistä treeneistä. Kierre on loputon, ja jäljelle jää vain turhautuminen, epäonnistunut olo ja kyllästyminen painonpudotusprojektia kohtaan.

UNOHDA ITSEKURI & ITSESI RANKAISEMINEN!

Todellisuudessa kaivat itsellesi vain suurta kuoppaa yrittäessäsi pingottaa itsekuria ja tahdonvoimaa äärimmilleen.

Ratkaisun avaimet pysyvään ja onnistuneeseen muutokseen löytyvät ilon, hyvinvoinnin ja itsestä tykkäämisen (ja rakastamisen) kautta. Jotta voit onnistua lopullisesti, sinun tulee unohtaa tiukka itsekuri ja itsesi rankaiseminen!

Tällöin painonpudotus ei tunnu niin vaikealta, vastenmieliseltä ja raskaalta, vaan muutoksia on kiva tehdä ja onnistumiset palkitsevat. 

Kerron sinulle yhden tärkeimmistä ahaa-elämyksistä jonka valmennettavani ovat ymmärtäneet: Kuka tahansa voi noudattaa tiettyjä ohjeita kuukauden ajan, mutta jos niitä ei sisäistetä, ne eivät jää pysyviksi muutoksiksi ja homma levähtää käsiin kuukauden jälkeen. Karistetut kilot tulevat korkojen kera takaisin ja jäljelle jää epäonnistunut sekä turhautunut olo.

Ymmärrän täysin sinun tuskasi painonpudotuksen kanssa. Mutta minulla on sinulle hyviä uutisia. Nimittäin jos olet tavoitellut laihempaa olemusta ja painonpudotusta väärillä keinoilla, ei mikään ihme, ettet ole saanut vielä pysyviä tuloksia.

PYSYVÄT TULOKSET

Eikö olisi ihanaa, jos tällä kertaa painonpudotus toteutuisi helpommin, hyvillä ja palkitsevilla fiiliksillä, ja saavutetut tulokset pysyisivät? Miettisit itseksesi, että miksi et tehnyt tätä jo aikaisemmin tällä tavalla!

Kuvittele tunnetta siitä, että elämä on tasapainossa, arjen ruokailu sujuu itsestään, olet pudottanut painoa ja elämä tuntuu kevyeltä, elämään mahtuu nautintoja, liikunta on osana arkea, uni on palauttavaa, hyvinvoinnin palikat ovat omissa käsissä, eikä muiden.

Starttaa keväällä 2020!

KUVITTELE MUUTOKSET PUOLEN VUODEN KULUTTUA...

Sinulla on tunne, että itse hallitset elämääsi, eikä elämä sinua. Pienet vastoinkäymiset eivät aja sinua takaisin lohtusyömiseen tai muuhun haitalliseen kierteeseen. Osaat jarruttaa silloin kun jarruttamisen aika on, ja laittaa pökköä pesään silloin kun voimavarat ja energiatasot antavat siihen mahdollisuuden.

Huomaat miten olo kohenee silmissä ja peilikuvakin näyttää pirteämmältä ja solakammalta, ja tämä motivoi jatkamaan ihan uudella tavalla. Hyvästi pettymykset ja itsensä sättiminen!

Seuraava startti keväällä!

Liian nopeat painonpudotukset usein hidastavat ja sekoittavat aineenvaihdunnan toimintaa, ja hyvin suurella todennäköisyydellä kilot palaavat lanteille takaisin. Ja tämähän ei ole suinkaan onnistuneen painonpudotuksen tavoite. Nyt minulla on sinulle hyviä uutisia, sillä olen koonnut parhaimmat työkalut painonpudotukseen ja luonut metodin, jonka avulla paino putoaa, mutta elämänilo säilyy. Ja ne tulokset & muutokset, nekin säilyvät vaikka aktiivinen painonpudotus lopetettaisiin!

Saatat ehkä jopa tietää, miten tulisi syödä ja liikkua, mutta et ole vielä päässyt haluttuun lopputulokseen? Vai etsitkö vielä motivaatiota tai jaksamista laihduttamisen aloittamiseen? Onnittelut, sillä nyt olet oikeassa paikassa!

Onko tavoitteenasi pudottaa 10, 20 tai 30 kiloa?

Pudota painoa jopa 26kg vuodessa!

Tämän valmennuksen aikana tulet pudottamaan painoa noin 0,5 kg-1,0 kg viikkotahdilla. Alkuun paino voi tippua jopa 1-2 kiloa viikossa, riippuen pudotettavasta määrästä. Kuulostaako tämä tahti sinun mielestäsi liian hitaalta?

Ajattele asiaa tältä kantilta: tällainen tahti on kestävän, terveellisen ja PYSYVÄN painonpudotuksen edellytys, sillä on tärkeää että paino putoaa hallitusti, jotta keho ja mieli pysyvät matkassa mukana. Minun kanssani, tällä tahdilla ja metodin ohjeita noudattaen tulet pudottamaan puolessa vuodessa jopa 13-26 kg (omasta tavoitteestasi riippuen)! 

Starttaa keväällä 2020!

4 viikon verkkovalmennus

Pikkasen Pois valmennus kestää kokonaisuudessaan 4 viikkoa, jonka aikana tehostarttaat oman painonpudotusprosessisi. Laitamme aineenvaihduntasi hyrräämään ja rasvan palamaan, ja ensimmäisen kuukauden aikana voit heittää hyvästit jopa 5 kilolle, joskus jopa suuremmalle määrälle (jos tiputettavaa on enemmän). Vastaanotat uuden, itsevarmemman itsesi joka nauttii elämästä ja liikkumisesta aivan uudella tavalla!

Valmennuksen jälkeen kerron sinulle, mihin ja miten matkaa kannattaa jatkaa. Alkuun paino tulee putoamaan nopeammin, sillä tiedän, että muutos motivoi jatkamaan. Tämä muutos täytyy kuitenkin tehdä tietyllä tapaa, jotta vaa'an lukema jatkaa kulkuaan alaspäin, eikä käänny nousuun tietyn ajan jälkeen. 

Valmennus on startannut 6.1.2020 ja seuraava startti on taas keväällä 2020! Liity sivun alareunasta uutiskirjelistalle, niin saat tiedon valmennuksen startista heti ensimmäisenä! 

Tunnistatko itsesi seuraavista väittämistä?

  • Haluat pudottaa painoa 5-30kg
  • Olet kokeillut erilaisia dieettejä ja pettynyt
  • Haluat vihdoinkin onnistua painonpudotuksessa
  • Haluat löytää sinulle sopivimmat tavat pudottaa painoa (pysyvästi ja fiksusti)
  • Haluat aloittaa kuntoilun maltillisesti, omasta kodista käsin (ei hikirääkkejä kiitos)
  • Olet valmis kohtaamaan aidot syyt ylipainon kertymiselle
  • Haluat tuntea olosi itsevarmaksi, energiseksi ja kevyeksi
  • Haluat laihduttaa, mutta silti nauttia elämästä
  • Haluat oppia tekemään maukasta, mutta terveellistä ruokaa
  • Haluat, että saavuttamasi tuloksesi ovat pysyviä

Jos vastasit yhteenkään kysymykseen kyllä, tulet hyötymään tästä valmennuksesta 100%:lla varmuudella!

Valmennus on startannut 6.1.2020 mutta vielä ehdit mukaan!

Pikkasen Pois

valmennus sisältää:

1Inspiroivan 4 viikon verkkovalmennuksen, jonka aikana painosi tippuu takuuvarmasti (kun noudatat ohjeita), saat myös 14 vuorokauden tyytyväisyystakuun, niin varma olen valmennuksen toimivuudesta!
2Tehokkaat välineettömät lihaskuntotreenit kotona tehtäväksi 3 kertaa viikossa, joissa treenaan itse alusta loppuun kanssasi! (Koko treenin mittaiset videot, ilman hikirääkkiä ja sykejumppaa)
3Omat liikevaihtoehdot aloittelijalle sekä lisähaastetta kaipaavalle
4Erilliset ohjeet lisäpainojen kuten kahvakuulan käyttöön, jos haluat nostaa treenin tehoja (muuten treenit ovat välineettömät)
5Ruokavalio-ohjeistuksen tehokkaaseen, mutta pysyvään painonpudotukseen ilman kaloreiden laskemista tai ruokien punnistemista
6Ruokavalio-ohjeet ovat muokattavissa myös erityisruokavalioille kuten maidoton, gluteeniton, kasvissyöjä, vegaani
7Innostavan valmentajan tsempin ja kysymyksiin vastaamisen koko valmennuksen ajan suljetussa FB ryhmässä
8Inspiroivan ja kannustavan FB ryhmän (ryhmässä on voimaa!)
9Terveellisiä reseptejä

Mitä minä toivon sinulta?

  • Olet valmis treenaamaan kotona 2-3 kertaa viikossa
  • Olet valmis sitoutumaan valmennukseen puoli tuntia kolme kertaa viikossa (jos sinulla ei ole tämän vertaa laittaa aikaa hyvinvointiisi nyt, sinulla tulee olla aikaa sairastaa myöhemmin)
  • Halua onnistua!

Valmennuksella on 14 päivän 100% tyytyväisyystakuu, sillä metodi on taatusti toimiva, kun sitä noudatetaan!

TREENAA KOTONA JA
PUDOTA PAINOA KOTIKONSTEIN!

Tulossa keväällä 2020!

MIKSI SINUN KANNATTAA LUOTTAA NANAN OSAAMISEEN?

VALMENTAJA NANA HEIKKILÄ

Nana Heikkilä on 36-vuotias personal trainer, hyvinvointivalmentaja sekä inspiraattori. Hän haluaa mahdollistaa jokaiselle omasta hyvinvoinnista huolehtimisen ja on itse kokenut sen, kun liian rajut ohjelmat ja dieetit ovat tuhota terveyden kokonaan. Nana haluaa, että hänen valmennettavansa saavuttaa omat tavoitteensa tehokkaasti, mutta järkevästi rakennetun suunnitelman avulla, juuri jokaiselle sopivalla tavalla. Treenien ja hyvinvoinnista huolehtimisen ei tarvitse olla koko elämän keskipiste, riittää että ne kulkevat muun elämän mukana hyvällä fiiliksellä. Vähemmän on enemmän.

Valmentaja Nana on ammattimainen, motivoiva, inspiroiva, aito ja rehellinen. Hän on rakentanut oikeasti toimivat ohjelmat ilman pelkoa terveyden menettämisestä. Nanan valmennuksissa tavoitellaan aitoa ja oikeaa, kokonaisvaltaista hyvinvointia eikä hän anna turhia lupauksia.

Koulutukseltaan Nana on kuntosaliohjaaja, personal trainer sekä urheilu- ja suorituskykyvalmentaja. Lisäksi hänen koulutustaustaansa kuuluvat mm. Precision Nutrition ravintovalmennus, TRX ohjaajakoulutus, Kehonpainoharjoittelun ohjaajakoulutus, Palauttavan ja huoltavan harjoittelun ohjaajakoulutus, NLP practitioner sekä Anatomy Trains 1.

OMA TARINA

Tiesitkö, että olen aikoinaan itse sortunut tähän kaikkeen samaan? Olen treenannut kuntosalilla 10 kertaa viikossa ja syönyt aivan liian vähän!

Aikoinaan kun treenasin fitness kisoja varten, tuli painonpudotuksesta elämäni keskiö, joka teki elämästäni harmaata, mautonta ja ehkä vähän jopa masentavaa. Elämässäni ei ollut tilaa millekään muulle kuin liikunnalle ja ruoasta stressaamiselle. Kun raahauduin aamuviideltä rasvanpolttolenkille nälkä vatsassa kurnien, en todellakaan tuntenut oloani hyvinvoivaksi. Ajoin kroppani sellaisen rääkin läpi, jota en halua kenenkään muun kokevan vain sen takia, että sen luullaan olevan AINOA OIKEA tapa painonpudotukseen!

Ennen fitness kisoihin valmistautumista liikunta ja ruoka olivat tuoneet ILOA elämääni, mutta yhtäkkiä liikunta tuntuikin pakkopullalta, sillä olin kadottanut sen ilon tyystin. Tämän lisäksi, ruokien jatkuva punnitseminen stressasi minua, joten myös ruoka-asiat alkoivat dieetin myötä ahdistamaan. Mietin jokaisen suupalan yhteydessä kuinka monta minuuttia mitäkin liikuntaa tulisi harrastaa tämän polttamiseksi. Hullua, ja onneksi ymmärrän sen näin jälkikäteen! Tyhjyyden tunne valloitti mieleni ja aineenvaihduntani meni täysin sekaisin kyseisestä painonpudotusurakasta, sillä treenasin aivan liian usein ja söin riittämättömästi kulutukseeni nähden.

Tämä onkin monen painonpudottajan suurin kompastuskivi. Lähdetään toteuttamaan fitness-ihmisen tai kilpaurheilijan ruokavaliota ja treeniohjelmaa, vaikka paino putoaisi helpomminkin.  Toivottu muutos kehonkoostumuksessa tai puntarissa olisi mahdollista saavuttaa pienemmillä teoilla, jättäen tilaa myös muulle elämiselle ja elämän iloille. Painoa pystyy pudottamaan myös hymyssä suin!

Vuosia myöhemmin olen valmentanut ja auttanut tuhansia ihmisiä pysyvässä painonpudotuksessa. Oman kokemukseni sekä vuosien opiskelun kautta tiedän, miten kilojen pudottaminen onnistuu pysyvästi ja stressittömästi niin, että siitä on oikeasti hyötyä, eikä haittaa.

Tule onnistumaan kanssani!

Tsemppiterveisin,
Nana

PIKKASEN POIS - PUDOTA PAINOA PYSYVÄSTI!

STARTTAA TAAS KEVÄÄLLÄ 2020!

UKK:

K: Olen jo kokeillut monia menetelmiä, eivätkä ne toimineet.

V: Tämä ei perustu mihinkään yksittäisiin tekoihin, vaan on kokonaisvaltaisempi lähestymistapa pysyvään painonpudotukseen.

K: Olen kokeillut erilaisia valmennuksia, dieettejä ja laihdutuskuureja jo aikaisemminkin, tuloksetta. Inhoan liikuntaa. En halua laskea kaloreita tai punnita ruokia. Nukun huonosti. Minulla on kiireinen arki, en ehdi.

V: Jos olet ajatellut painonpudotusta kaikki tai ei mitään -mentaliteetillä, olet vahingossa yrittänyt saavuttaa tavoitteesi väärällä tavalla. Ei ihmekään että olet pettynyt ja turhautunut. Onneksi liikunta kuin liikunta on hyväksi, ja minulla on sinulle useita erilaisia tapoja ja esimerkkejä liikkua. Pelkkä kävelykin on jo hyvä startti. Eikä pysyvä painonpudotus onneksi vaadi keittiövaaka kainalossa kävelemistä ja lyhyempikin treenituokio on loistava startti.

VOIT MAKSAA MYÖS LIIKUNTAEDULLA!

Maksuvälineenä käyvät myös Smartum liikuntasetelit & -saldo sekä ePassi, Eazybreak, Tyky online, Edenred virikesetelit ja mobiilimaksu. Sähköisellä liikuntasetelillä voit suorittaa maksun kirjautumalla omilla tiedoillasi maksupalvelun sivuille, etsimällä palveluntarjoajaksi yrityksen NanaFit Oy (valitse OY päätteinen!), ja lähettämällä kuitin maksusta osoitteeseen info(at)nanafit.fi

Mikäli haluat maksaa liikuntaseteleillä, voit lähettää setelit osoitteeseen:
NanaFit Oy
Lämmittäjänkatu 6, 00880 Helsinki
Lähetä setelien yhteydessä nimesi, sähköpostiosoitteesi sekä myös valmennuksen nimi, johon haluat osallistua. Laskutusyritys NanaFit Oy, y-tunnus 2925378-1

Tilaus- ja palautusehdot löydät täältä.

PIKKASEN POIS! VERKKOVALMENNUS
79 €

 

VALMENNUKSESTA SANOTTUA

Mitä muut valmennettavat ovat kurssista sanoneet?

Viimeiset kaksi vuotta on mennyt ihan "penkin alle" liikkumisen ja ruokailun tiimoilta. Tällä valmennuksen ekalla viikolla onnistuin ruokailun (5-6 kertaa päivässä) suhteen tosi hyvin ja olo on ollut sen mukainen. Olen syönyt mm. terveellisiä välipaloja joita ennen en syönyt tai jos söin, se oli lihis tms. valmisjuttu. Treenit on tuntunut myös älyttömän hyviltä ja innostavilta, kun en ole lähtenyt sata lasissa vaan omaa kroppaa kuunnellen. Tämä on myös mulle aivan uutta! Työpäivien aikana olen tehnyt taukojumppaa tai jopa treenin. Ennen minulla ei muka ollut aikaa työpäin aikana syödä kunnolla eikä tehdä taukojumppaa. Nyt on. Mikään ei ole tärkeämpää kuin oma hyvinvointi. Puoliso on ihmetellyt tätä energiapuuskaa. Välillä tainnut olla vähän jopa kauhuissaan! Innolla kohti uutta viikkoa! Kiitos tästä ekasta viikosta.
Olen kyllä todella tyytyväinen että ryhdyin mukaan. Treenit ovat myös minulle juuri sopivia eikä hankaloita muutenkin kiireistä arkea. En ole noiden treenien lisäksi tehnyt muuta kuin käynyt viikottaisella joogaatunnilla ja yrittänyt kiinnittää arkiaktiivisuuteen huomiota. Ruoan suhteen on vielä motivaatio niin korkeella että tuntuu suorastaan helpolta. Ei ole ollut mitään mielitekojakaan, vaikka en siis miten varsinaisesti olekaan itseltäni kieltänyt. Minäkin kämmenmittoja käyttänyt suurinpiirtein ja auttavat kyllä hahmottamaan. Proteiiniä olen lisännyt melkein joka aterialle. Se on varmaan se syy miksi pysyn kylläisenä eikä sokerihimokaan nosta päätään. Odotan jo innolla ensi viikkoa. Tuntuu että minussa on virtaa vaikka millä mitalla!
Olen kyllä todella tyytyväinen että ryhdyin mukaan. Treenit ovat myös minulle juuri sopivia eikä hankaloita muutenkin kiireistä arkea. En ole noiden treenien lisäksi tehnyt muuta kuin käynyt viikottaisella joogaatunnilla ja yrittänyt kiinnittää arkiaktiivisuuteen huomiota. Ruoan suhteen on vielä motivaatio niin korkeella että tuntuu suorastaan helpolta. Ei ole ollut mitään mielitekojakaan, vaikka en siis miten varsinaisesti olekaan itseltäni kieltänyt. Minäkin kämmenmittoja käyttänyt suurinpiirtein ja auttavat kyllä hahmottamaan. Proteiiniä olen lisännyt melkein joka aterialle. Se on varmaan se syy miksi pysyn kylläisenä eikä sokerihimokaan nosta päätään. Odotan jo innolla ensi viikkoa. Tuntuu että minussa on virtaa vaikka millä mitalla!
Tämä on kyllä ollut helposti omaksuttava valmennus. Juuri niin kuin jossain videolla Nana sanoi, tässä ei karsita pois mitään vaan päin vastoin lisätään. Lisätään kasviksia ja hyviä rasvoja sekä arkiaktiivisuutta kotijumpalla ja muulla itselle sopivalla liikuntamuodolla. Aivan mahtava fiilis, kun tuntee onnistuneensa, eikä homma ole kaatunut mahdottomiin treenimääriin salilla ja ihmeelliseen ruokavalioon, jota ei jaksa viikkoa pidempää noudattaa. Itselleni merkittävintä on ollut ruokailun tiedostaminen. Aiemmin olen asettanut itseni biojätteen asemaan. Koska en halua heittää ruokaa pois, syön myös lapseni ruuantähteet. Sehän on aivan hullua! Nyt opettelen syömään vain oman annokseni.
Oon kyllä tykännyt kaikista reeneistä tähän mennessä ja ruokailukin on onnistunut hyvin. Ei ole kummastakaan tullut ylimääräistä stressiä arkeen! Puntarillakin päätin käydä ja näky jo tuloksia!